Strategi for digital udvikling

Hvordan kan du sætte strategisk retning for og eksekvere på udviklingen af den digitale forretning i din organisation?

Digital vision og forretningsorienteret strategi.

Som topleder skal du i førersædet for digitaliseringen og fastlægge en strategi for digital udvikling af forretningen

Du skal som topleder anvise en vision for den digitale forretning samt skabe strategiske rammer for den digitale udvikling og den digitale modenhed. Derved engageres medarbejderne, organisatoriske barrierer nedbrydes, kreativiteten slippes fri og digitaliseringen målrettes til bedre og mere sammenhængende løsninger.

Ultimativt er din vision og strategi for digital udvikling en integreret og central del af forretningsstrategien. Digitaliseringen er et væsentligt middel for kunderejsen, forretningens ydelser, datadrevne beslutninger, forretningsmæssig skalering mv.

For offentlige myndigheder er digitaliseringen en vej til bedre service og bedre og mere effektiv myndighedsudøvelse. For private virksomheder er digitaliseringen en afgørende konkurrenceparameter i adgangen til og fastholdelsen af kunderne og vejen til vækst.

Din digitale strategi skal bl.a. besvare følgende spørgsmål: Hvordan skal forretningsmodellen ændres til en digital forretning? Hvordan tilgår, servicerer og fastholder virksomheden kunderne via digitale kanaler? Hvordan er sammenhængen for kunderne mellem det digitale univers og evt. fysiske adgangspunkter til virksomheden? Hvordan indsamler og reagerer virksomheden på data til gavn for kunderne?

Vi kan hjælpe

Vi hjælper dig med at lægge en langsigtet strategi for forretningen baseret på de digitale muligheder. Vi hjælper med at fastlægge en vision for den digitale forretning, mobilisere organisationen samt skabe øget digital modenhed.

Vi hjælper i organisationen med at fastlægge og eksekvere specialiserede strategier indenfor data, it-drift og udvikling, it-sourcing mv., der understøtter din digitale vision og ambitioner om digital modenhed.

Gennemsnitligt antal års strategierfaring
0
Antal løste strategiopgaver
0

Relaterede kundehistorier

Et målbillede udpeger, hvordan it-landskabet skal udvikles for bedst muligt at understøtte strategien og forretningens processer og informationsbehov.
Kundehistorie

Målbillede sætter kurs for it-udviklingen hos Danske Vandværker

Kundehistorie

Kamstrup eksporterer intelligente måleløsninger til hele verden

Kundehistorie

Stort potentiale for bedre trafikinformation ved offentlig transport mellem Danmark og Sverige

Rejsekort & Rejseplan har taget hul på en flerårig strategi om at fremme udviklingen af det digitale fundament for mobilitetstjenester
Kundehistorie

Kortlægning og vurdering af det digitale fundament for Rejseplanen

Digitaliseringsstrategi for service til medlemmerne i Dansk El-Forbund
Kundehistorie

Digitaliseringsstrategi for service til Dansk El-Forbund

Er du interesseret i digitalisering?

Så tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret med den seneste viden